Polityka zwrotów

Zasady i warunki zwrotów za szkolenia online


Ogólne

Nasza polityka zwrotów i wymian nie przewiduje możliwości zwrotu pieniędzy. Zgodnie z polskim prawem, prawo do odstąpienia od umowy na odległość nie przysługuje w przypadku dostarczania treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeśli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.


 

Wyjątki

Uszkodzone lub wadliwe materiały

Jeśli zakupiony przez Ciebie kurs jest wadliwy lub uszkodzony technicznie (np. pliki wideo nie odtwarzają się, materiały do pobrania są uszkodzone), możesz zgłosić ten problem. W takim przypadku zastrzegamy sobie prawo do naprawy lub wymiany wadliwego materiału na sprawny. Nie uprawnia to jednak do zwrotu pieniędzy.

Zmiany w programie szkolenia

Jeśli z naszej winy (np. usunięcie kursu z oferty) nie będziemy w stanie zapewnić Ci dostępu do zakupionego szkolenia, możesz ubiegać się o zwrot pieniędzy.


 

Procedura zgłoszenia wady

Aby zgłosić wadę, wymagamy dowodu zakupu (np. potwierdzenia płatności, faktury).

Skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@poradniaintima.pl, podając następujące informacje:

  1. Numer zamówienia lub dowód zakupu.

  2. Opis problemu.

  3. Zrzuty ekranu lub inne materiały, które pomogą nam zidentyfikować problem.

Po otrzymaniu zgłoszenia, sprawdzimy jego zasadność i skontaktujemy się z Tobą w celu rozwiązania problemu.


 

Pomoc

Jeśli masz pytania dotyczące naszej polityki zwrotów, skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@poradniaintima.pl.

Przewijanie do góry